-
Notifications
You must be signed in to change notification settings - Fork 9
/
Copy pathLANGUAGE.ru-menu
39 lines (39 loc) · 2.55 KB
/
LANGUAGE.ru-menu
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
// Localization strings for the Gun Bonsai in-game menu and HUD.
[ru]
// Abbreviation for integer and fractional meters.
TFLV_TT_METERS_INT = "%d м";
TFLV_TT_METERS_REAL = "%,1f м";
// Abbreviation for integer and fractional seconds.
TFLV_TT_SECONDS_INT = "%d сек.";
TFLV_TT_SECONDS_REAL = "%,2f сек.";
// Abbreviation for meters.
// Used as the abbreviation for "level" in the HUD displaying player level.
// Argument is current level.
TFLV_HUD_LV = "Ур.%d";
// Used for gun level and XP display. Arguments are current level, current XP,
// and XP for next level up.
TFLV_HUD_LVXP = "Ур.%d (%.0f/%.0f)";
// Used for the HUD when you have a weapon selected that can't gain XP.
TFLV_HUD_LV_IGNORED = "Ур.- (---/---)";
// Displayed when you try to open the menu and it can't find any weapon stats.
TFLV_MENU_NO_STATS_FOUND = "Нет статистики для текущего оружия.\nУбедитесь, что у вас есть оружие в руках.\nЕсли есть, выстрелите во что-нибудь из него и попробуйте снова.";
// Headers for the status menu.
TFLV_MENU_XP = "%d/%d опыта"; // Arguments are current XP and XP for next level.
TFLV_MENU_TYPE = "Тип";
TFLV_MENU_LEVEL = "%d-й уровень"; // Argument is current level.
TFLV_MENU_STATUS_TITLE = "Статус";
TFLV_MENU_HEADER_PLAYER_STATUS = "Статус игрока";
TFLV_MENU_HEADER_WEAPON_STATUS = "Статус оружия";
TFLV_MENU_HEADER_WEAPON_LD_EFFECTS = "Эффекты LegenDoom";
// headers for player/weapon levelup menus
TFLV_MENU_PLAYER_LEVELUP_TITLE = "Уровень игрока повышен!";
TFLV_MENU_WEAPON_LEVELUP_TITLE = "Уровень оружия повышен!";
TFLV_MENU_PLAYER_LEVELUP = "Вы получили новый уровень!\nВыберите улучшение:";
TFLV_MENU_WEAPON_LEVELUP = "«%s» получает новый уровень!\nВыберите улучшение:";
TFLV_MENU_CURRENT_UPGRADES = "Имеющиеся улучшения:";
// Headers for the LegenDoom level-up menu.
TFLV_MENU_LD_NEW_EFFECT_TITLE = "Новый эффект LegenDoom!";
TFLV_MENU_LD_NEW_EFFECT = "Новый эффект:";
TFLV_MENU_LD_EXISTING_EFFECTS = "Существующие эффекты:";
// "please select an upgrade to discard" message for LegenDoom level-ups
TFLV_MENU_LD_TOO_MANY_EFFECTS = "«%s» получает новый эффект «%s»\nно уже имеет столько эффектов, сколько может вместить.\nВыберите эффект для замены.";