Skip to content
New issue

Have a question about this project? Sign up for a free GitHub account to open an issue and contact its maintainers and the community.

By clicking “Sign up for GitHub”, you agree to our terms of service and privacy statement. We’ll occasionally send you account related emails.

Already on GitHub? Sign in to your account

Change rendermode for sprite #694

Open
0x4E69676874466F78 opened this issue Dec 5, 2023 · 0 comments
Open

Change rendermode for sprite #694

0x4E69676874466F78 opened this issue Dec 5, 2023 · 0 comments
Labels
materials patching Related to pathing vanilla game data ray tracing

Comments

@0x4E69676874466F78
Copy link
Collaborator

Реализовать лучше всего будет через патчи вида luchiki/sprites/spritename.patch, где у нас уже есть правило для смены рендермода. Через материалы (в смысле mat файлы) будет как-то грязнее, тем более материалы задаются на кадры, не будем же мы менять каждый кадр рендер мод.
Нужно например чтобы для частиц крови задать карту нормали и прочие параметры.

@0x4E69676874466F78 0x4E69676874466F78 added ray tracing materials patching Related to pathing vanilla game data labels Dec 5, 2023
@0x4E69676874466F78 0x4E69676874466F78 moved this to 🆕 New in HLRT Dec 5, 2023
Sign up for free to join this conversation on GitHub. Already have an account? Sign in to comment
Labels
materials patching Related to pathing vanilla game data ray tracing
Projects
Status: 🆕 New
Development

No branches or pull requests

1 participant