Skip to content
New issue

Have a question about this project? Sign up for a free GitHub account to open an issue and contact its maintainers and the community.

By clicking “Sign up for GitHub”, you agree to our terms of service and privacy statement. We’ll occasionally send you account related emails.

Already on GitHub? Sign in to your account

Normalize throughput and kill the bounced ray stochastically (outdated) #201

Draft
wants to merge 1 commit into
base: vulkan
Choose a base branch
from

Conversation

baskanov
Copy link

Allows "infinite" bounces without freezing the GPU.

@baskanov
Copy link
Author

С одной стороны стало работать быстрее (примерно в 1.5 раза на 4х баунсах), с другой стороны стало больше шума в тёмных местах.
Было:
baseline
Стало:
russian_roulette

@0x4E69676874466F78
Copy link
Collaborator

0x4E69676874466F78 commented Nov 12, 2021

А можно это же с последним коммитом в вулкане?
А то я там попробовал вставить и так и сяк а оно шуметь стало заметнее, например на c1a0 у охранника.
изображение

Или так и должно быть и хороший денойзер должен всё переварить?

Allows "infinite" bounces without freezing the GPU.
@baskanov baskanov force-pushed the vulkan-russian-roulette branch from 9b8ae53 to 5ae66bc Compare November 13, 2021 15:25
@baskanov
Copy link
Author

Поребейзил, у меня так же. Похоже это шум от спекуляра, раньше он замыливался большим ядром, а теперь его стало видно.

@0x4E69676874466F78 0x4E69676874466F78 changed the title Normalize throughput and kill the bounced ray stochastically. Normalize throughput and kill the bounced ray stochastically (outdated) Dec 16, 2023
Sign up for free to join this conversation on GitHub. Already have an account? Sign in to comment
Labels
None yet
Projects
Status: 📋 Backlog
Development

Successfully merging this pull request may close these issues.

2 participants